Parama dėkojame




Sprogimas

Prasideda greitkelio Vilniaus–Kaunas pertvarkymo į magistralę darbai

Viena labiausiai apkrautų Lietuvos valstybinės reikšmės transporto arterijų – magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas nuo 10,000 iki 95,000 km pradėtas rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus. Po rekonstrukcijos minėtu ruožu bus galima važiuoti 130 km/h greičiu vasarą ir 110 km/h greičiu žiemą, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintas „Volkswagen Passat“: ar tai paskutinis pasispardymas?

Kai kurie gamintojai į vidutinės klasės sedanų ir universalų rinką moja ranka, nes pirkėjai vis dažniau į gatves išvažiuoja su naujais didesnio pravažumo modeliais. „Volkswagen“ gali matyti, kaip kadaise šlovės spinduliuose maudęsis „Passat“ sulaukia vis mažiau dėmesio, bet dėl to nepasiduoda ir pristato atnaujintą aštuntos kartos modelį, kurį išbandė ir LRT.lt.

Testas parodė, kad iš pirmo žvilgsnio dar geros padangos gali būti mirtinai pavojingos

Lyjant važiavimo saugumui itin didelę įtaką turi padangos ir jų protektoriaus gylis. Mažesnis protektoriaus gylis reiškia, kad prieš padangą susiformuoja didesnis vandens pleištas, sukeliantis akvaplanavimą – slydimą vandens paviršiumi, o padanga praranda kontaktą su kelio danga. Prasidėjus akvaplanavimui ratai nebereaguoja į vairo pasukimą, taip pat negali stabdyti ir automobilis praranda kontrolę, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Taršos mokestis labiausiai paveiks regionų gyventojus: jei kaime neturėsi automobilio, neturėsi ir darbo

„Kažkada automobilis buvo prabangos, o dabar yra išgyvenimo reikalas. Jei kaime neturėsi automobilio, neturėsi ir darbo, nes jo tiesiog nepasieksi. Iki darbo vietos regionuose paprastai net autobusai nevažinėja arba jų grafikas neatitinka darbo laiko“, – taip, pasak Lazdijų rajone esančio Būdviečio seniūno Arūno Kundroto, automobilių taršos mokestis paveiks regionų gyventojus.

Tyrimas atskleidė, apie kokius automobilius svajoja lietuviai

Baltijos šalių vairuotojai svajoja apie skirtingus automobilius ir, turėdami galimybę įsigyti naują transporto priemonę, rinktųsi skirtingus jų modelius. Tyrimas parodė, kad daugiausia Lietuvos ir Estijos vairuotojų norėtų įsigyti visureigį, o dauguma latvių – šeimos automobilį. Beveik dvigubai daugiau lietuvių nei latvių ar estų rinktųsi elektromobilius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naudotų automobilių prekeiviams vis sunkiau išsisukti nuo mokesčių: valstybės biudžetą papildė solidi suma

11,6 mln. eurų – tokia suma praėjusiais metais išaugo Valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau – VMI) dėmesio sulaukusių naudotų transporto priemonių pardavėjų indėlis į valstybės biudžetą. Teigiamos tendencijos tęsiasi ir šiais metais – palyginus 2018 m. ir 2019 m. pusmečių rezultatus, kontroliuotų šio sektoriaus verslininkų sumokėta mokesčių suma išaugo 22 proc., rašoma pranešime žiniasklaidai.

Tūkstančiai lietuvių sukilo prieš automobilių taršos mokestį, tačiau jų surinkti parašai – praktiškai beverčiai

Praėjusią savaitę Aplinkos ministerija pristatė automobilių taršos mokesčio projektą, kuris sukėlė tikrą diskusijų audrą. Neilgai trukus buvo sukurta peticija, kurioje raginama pasirašyti prieš tokio mokesčio atsiradimą. Ją jau pasirašė daugiau nei 45 tūkst. lietuvių. Taip pat pasirodė ir kita peticija, kurioje raginama numatomus mokesčius padidinti dešimčia kartų. Tačiau, nepaisant aktyvumo, bent jau šiuo metu, tokie parašai praktiškai beverčiai.

Už automobilio stovėjimą kai kuriose vietose Vilniuje galima sumokėti ir bekontakte kortele

Naujiena sostinės vairuotojams – nuo šiol už automobilių stovėjimą aktyviausiai naudojamuose parkomatuose bus galima atsiskaityti ir bekontaktėmis banko kortelėmis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintus parkomatus su galimybe atsiskaityti bekontakčiu būdu galima rasti Vilniaus centre ir jo prieigose įrengtose mėlynojoje, geltonojoje ir raudonoje automobilių stovėjimo rinkliavos zonose, esančiose Didžiojoje, B. Radvilaitės, Vilniaus, Vokiečių, Šv. Jono, Universiteto, Pylimo, Geležinkelio, J. Lelevelio, Radvilų, Maironio, Bazilijonų, A. Smetonos, Pamėnkalnio ir Tilto gatvėse.

„Nissan Navara NP300“: pasirinkus neapdairiai – rūpestis, naudojant pagal paskirtį – pagalbininkas

Apie kaimą ir ten gyvenančius žmones neturiu jokios neigiamos nuomonės, todėl, pavadindamas „Nissan Navarą“ kaimietišku automobiliu, tikrai nenoriu jo sumenkinti ar ko nors įžeisti. Tiesiog toks būdvardis šiam automobiliui tikrai labai tinka. Ne itin rafinuotas ir nucackintas, bet labai darbštus ir neatsilikęs nuo technologinės pažangos.

Ant kelio nukritę lapai – pavojingi ne mažiau nei sniegas

Sinoptikams prognozuojant pirmąsias snaiges, draudikai perspėja ruoštis ekstremalioms vairavimo sąlygoms. Kiekvieną rudenį avaringumas, draudikų skaičiavimu, išauga dvigubai, o viena tinkamai neįvertintų rizikų – šlapios kelio dangos ir nukritusių lapų kombinacija, kuri tiek pat pavojinga, kiek ir pirmasis sniegas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis

Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas, kad šiomis gatvėmis galėtų saugiai važiuoti ne tik automobiliai, bet ir dviračiai. Susiaurinta gatvės važiuojamąja dalimi bus galima važiuoti 30 km/val. greičiu, praneša Vilniaus miesto savivaldybė.

Sostinėje planuojami pokyčiai eisme ir rekonstrukcijos: kelios naujovės vairuotojų laukia jau šiemet

Nauja eismo tvarka Vilniaus senamiestyje, viešojo transporto ir kitų transporto priemonių srautų atskyrimas, šviesoforai be papildomų žaliųjų rodyklių – tai tik keli pakeitimai, kuriuos artimiausiu metu pastebės sostinės vairuotojai. Be šių, planuojama ir daugiau naujovių, dėl kurių dar bus sprendžiama arba laukiama kitų institucijų sprendimų. LRT.lt apžvelgia visus būsimus ir galimus Vilniaus eismo pakeitimus.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode